Zaznacz stronę

1 dzień Forum, 18 marca 2020 r.

}

8:00

Rejestracja i poranna kawa

}

8:45

Rozpoczęcie Forum i sesja networkingowa

Katarzyna Klimkiewicz, facylitatorka społeczności lojalnościowej w Polsce,
Dyrektor Zarządzający brave.

SESJA PLENARNA

WYŚCIG O LOJALNOŚĆ MŁODEGO POKOLENIA:
WYGRAJ JAKOŚCIĄ PRODUKTU I GRYWALIZACJĄ

Wyzwanie: buduj relację z pokoleniem, które wchodzi na rynek

}

9:00

FIRESIDE CHAT:

 CAROLINE PAPADATOS, ex Global Loyalty Consulting Leader, LOYALTY ONE (CANADA)

• Expert’s eye:
– where is loyalty growing? What are new businesses getting into loyalty and why?
– customer behaviours, are customers less loyal, are they acting differently?
Young customers and how to attract them
– new technologies that are transforming customer loyalty

}

9:40

PANEL DYSKUSYJNY:

• Jak się dziś przygotować na oczekiwania nowego pokolenia i próbować je przywiązać do marki
– czy to się nam w ogóle uda? Jak dotrzeć do młodych, którzy „nie kupują marketingowej gadki”
– jakość produktu jako kluczowy element wyboru dla młodych
– grywalizacja jako element angażowania młodych

Moderator: MARCIN KLIMKOWICZ, Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych i CRM, MASTERCARD

Paneliści:

CAROLINE PAPADATOS ex Global Loyalty Consulting Leader, LOYALTY ONE (CANADA)
ANNIKA DAVIDSONE, ex Chief Brand Officer, PINS (LATVIA)
GRZEGORZ WACHOWICZ, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD
BARTOSZ ŁUCZAK, Country Manager, ETAM
MARCIN JAGODZIŃSKI, Head of Segment Management, Daily Banking and Saving Offer Department, CREDIT AGRICOLE
PAWEŁ JARECKI, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Strategii, KROSS
MICHAŁ SZLAPAŃSKI, Dyrektor Marketingu, KOMFORT

}

10:30

Lojalność przyszłości… jak współczesne trendy i zachowania zakupowe kształtują przyszłość programów lojalnościowych?

MARCIN KLIMKOWICZ, Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych i CRM, MASTERCARD
MAREK KOSAKOWSKI, CEO, H2H.TECH

}

10:50

Sesja Q&A

}

10:55

Przerwa na kawę

}

11:15

Nieświadome motywy i potrzeby konsumentów a budowanie z nimi relacji

IZABELA WISŁOCKA, Manager, Transformacja Cyfrowa, PwC

}

11:45

Sesja Q&A

}

11:50

Zmieńmy myślenie o programach lojalnościowych.

– Jak być krok do przodu przed konkurencją?
– One shot czy long term strategy?
– Co wybrać – relacje, nagradzanie, a może coś innego?
– Jak zamienić straty na korzyści?

MAGDALENA BEDNARZ, Product Line Business Manager, EDENRED POLSKA
MARIUSZ CICHY, Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards, EDENRED POLSKA

}

12:10

Sesja Q&A

}

12:15

Lunch i podział na PROBLEM SOLVING ZONE

}

13:15

PROBLEM SOLVING ZONE:

60-minutowe, moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

1. Sztuczna inteligencja i Data Science jako święty gral w programach lojalnościowych – od czego zacząć i jakie to przynosi efekty

 

  •  w jaki sposób sztuczna inteligencja pomaga zwiększyć efektywność komunikacji w programie (email/SMS)?
  • w jaki sposób pomaga lepiej wsłuchiwać się w głos uczestników programu?
  • w jaki sposób pomaga utrzymać najcenniejszych klientów?
  • w jaki sposób poprawia doświadczenie klienta?
  • czy stać mnie na sztuczną inteligencję (czy to się opłaca)? Jak zrobić pierwszy krok, żeby z tego skorzystać?

DOMINIK ZACHAREWICZ, Managing Partner, LOYALTY POINT
DANIEL SZULC, Head of Analytics, Data Scientist, 
DATA SCIENCE LOGIC

2. LOYALTY INSIGHT – Jak wykorzystać pierwszą w Polsce bazę wiedzy dotyczącą programów lojalnościowych do optymalizacji Twojego programu lojalnościowego

• kluczowe bariery uczestnictwa w programach lojalnościowych:
które z nich występują w Twoim programie? Jak podjąć próbę ich minimalizacji?
• najważniejsze atrybuty programów lojalnościowych:
innowacje, emocje czy prostota mechanizmu decyduje o zaangażowaniu uczestników?
• redempcja – kluczowy czynnik sukcesu programu lojalnościowego:
czy atrakcyjna oferta nagród wystarczy? Jaki wpływ na satysfakcję z programu ma moment czy sama forma redempcji
• KPI programów lojalnościowych:
jakich narzędzi użyć do pomiaru różnych wymiarów programu?

GABRIELA SIEMIENIUCH-GRYGIEL, Chief Strategy Officer, H2H.TECH
MAREK KOSAKOWSKI, CEO, H2H.TECH

3. JAK WYKORZYSTAĆ DESIGN THINKING PRZY TWORZENIU STRATEGII LOJALNOŚCIOWEJ

Oczekujemy na potwierdzenie Prelegenta

4. Warsztaty: W co chcą wierzyć klienci – w jaki sposób wizerunek marki wpływa na lojalność konsumentów?

  • W co chcą wierzyć (a w co nie chcą uwierzyć) klienci decydując się na wybór marki?
  • W jaki sposób wybór marki może być ucieczką od problemów?
  • Krok po kroku: Jak budować markę odpowiadającą na oczekiwania konkretnych grup klientów?
  • Jak pracując nad wizerunkiem marki przyczyniać się do budowania lojalności wśród konsumentów?

TOMASZ KRAS, CEO, PROOPTIMA,
LENA SKAŁBA-FILIP, badacz, konsultant CX, PROOPTIMA

}

14:15

Podział na sesje równoległe

SESJA INSIGHTS DRIVING LOYALTY IN OMNICHANNEL ERA

Wyzwanie: rozpoznaj oczekiwania konsumenta i wykorzystaj technologię & narzędzia do ich zaspokojenia

Moderator sesji: Paweł Wójcik, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIA HUB

}

14:25

Jak psychografia może pomóc w budowaniu lojalności klientów

PAWEŁ WÓJCIK, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIA HUB

}

14:55

Sesja Q&A

}

15:00

Konsument przewidywalnie nieracjonalny

ANNA GORĄCZKA, Head of Insights, ŻABKA

}

15:30

Sesja Q&A

}

15:35

Przerwa na kawę

}

16:00

New ways of engaging B2B audiences to gain valuable insights

– How Barclays  Payments  uses Machine learning and mobile ethnographic to understand experience and needs of its business clients
MACIEJ PARTYKA, Global Head of Customer Insights, BARCLAYCARD (UK)

}

16:30

Sesja Q&A

}

16:35

Czy wyłącznie chodzi o rabat lub bon na kolejne zakupy?

– kim jest mój klient i jakie ma oczekiwania?
– jak realizować potrzeby Klientów tak aby zarabiać więcej nie zwiększając kosztów?
DARIUSZ URBAN, Dyrektor e-commerce, INTERSPORT

}

17:05

Sesja Q&A

}

17:10

WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING

}

20:00

Zakończenie i dnia forum

SESJA B2C & B2B LOYALTY PROGRAMS IN OMNICHANNEL

Wyzwanie: wprowadź program lojalnościowy w DNA firmy: rola i znaczenie programu lojalnościowego w organizacji

}

14:25

Panel dyskusyjny

• Jak zmienia się rola programu lojalnościowego w firmie
– poznanie klienta: wiedza, wiedza, wiedza
– optymalizacja logistyki, call center, dystrybucji nagród
– jaki czas jest potrzebny, aby ocenić wartość programu

Moderator:
MAREK KOTULSKI, Manager, Doradztwo strategiczne, PwC

Paneliści:
ANDRZEJ MILEWSKI, Dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami, PKN ORLEN
KRZYSZTOF SZULTKA, Dyrektor Marketingu, POLOMARKET

MICHAŁ SACHA, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, CARREFOUR

 

}

15:05

Dlaczego w programach lojalnościowych nie chodzi o nagradzanie klientów?

MICHAŁ ZYCH, Dyrektor Marketingu, SPAR

}

15:35

Sesja Q&A

}

15:35

Przerwa na kawę

}

16:00

Zatrzymanie klienta w erze omnichannel – jako synergia działań off i online

MICHAŁ SACHA, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, CARREFOUR
MAGDALENA JOŃCZAK, Executive Vice-President, SYNERISE

}

16:30

Sesja Q&A

}

16:35

Prezentacja zarezerwowana dla super-pharm

}

17:05

Sesja Q&A

}

17:10

WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING

}

20:00

Zakończenie i dnia forum

BEYOND PROGRAMS: ENGAGEMENT & EXPERIENCE & EMOTIONS

Wyzwanie: steruj i kontroluj emocje konsumenta, wciągnij go w relację z marką

}

14:25

Co jesteśmy w stanie „wyciągać” z badań satysfakcji klienta

PAWEŁ JARECKI, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Strategii, KROSS 

}

14:55

Sesja Q&A

}

15:00

Jak dziś zwiększać aktywność klientów, budować ich zaangażowanie i emocje

– efektywne: storytelling, humor w reklamie, ambasador marki
– angażujące i nieangażujące kreacje w internecie
KRZYSZTOF WADAS, Dyrektor Marketingu, AGATA

}

15:30

Sesja Q&A

}

15:35

Przerwa na kawę

}

16:00

PANEL DYSKUSYJNY:

• Dylemat w retailu: co ważniejsze: obrót czy satysfakcja klientów?

Moderator: ANNA HEIMBERGER, Head of Branding and ActivationMAKRO Cash and Carry Polska  

Paneliści:
KATARZYNA SOWA-WARELUK, Customer Relationship Director, Coach & Mentor, LEROY MERLIN
AGNIESZKA RADAWIEC, Dyrektor Marketingu, DOUGLAS
MARCIN ZDUŃCZYK, Dyrektor Marketingu CEE, EOBUWIE

}

16:40

EX=CX – o atmosferze, ambicjach i angażowaniu pracowników w drodze do Klientocentryczności

MIROSŁAW MIKŁOS Customers Experience Manager, UPC

}

17:10

Sesja Q&A

}

17:15

WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING

}

20:00

Zakończenie i dnia forum

DATA DRIVEN LOYALTY & RELATIONS

Wyzwanie: zarządzaj i aktywizuj bazę

}

14:25

PANEL DYSKUSYJNY:

Czy big data, AI, ML „działa”… czyli  co tak naprawdę realnie robimy z danymi, które zbieramy i jaki to ma wpływ na biznes?
Moderator: JAN BIŁYK, CEO, LAURENS COSTER

Paneliści:
IRENEUSZ KURZAK, Chapter Lead in Customer Communication and Analytics Area, ING BANK ŚLĄSKI
KATARZYNA LUDKA, Data Strategy & Analytics Director, AGORA
MAŁGORZATA RYKUCKA, Head of CRM Poland & Baltics, L’ORÉAL
ADRIAN MOCHOCKI, CRM & Digital Director, GRUPA EUROCASH

}

15:05

3 wskaźniki, które pomogą Ci zbudować retencję i lojalność klienta.

Piotr Czynsz, eCommerce Growth Manager, ExpertSender

}

15:35

Sesja Q&A

}

15:40

Przerwa na kawę

}

16:00

Studium przypadku Kaufland – korzyści programu multipartnerskiego

NORBERT CZYŻEWSKI, Dyrektor CRM, KAUFLAND,
MARCIN BODZIAK, Advanced Analytics Principal, 
PAYBACK Polska

}

16:20

Sesja Q&A

}

16:25

Funkcjonalność i rentowność bazy: jakie dane zbierać, w jakim celu i jak na tym zarabiać

MAŁGORZATA RYKUCKA, Head of CRM Poland & Baltics, L’ORÉAL 

}

16:55

Sesja Q&A

}

17:00

WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING

}

20:00

Zakończenie i dnia forum

}

20:00

Zakończenie i dnia forum

Złoty Partner

Srebrny Partner

Partner Brązowy

Partner

Patron Medialny

Partner Merytoryczny

Organizator:
Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.