Let’s reACT
brave for challenging times
3 eksperckie webinary
z udziałem praktyków e-commerce z sieci handlowych i ich dostawców
CEL: kluczowe wyzwania sprzedaży online w czasie pandemii i po niej,
WDROŻENIE, FUNKCJONOWANIE I ROZWÓJ E-COMMERCE & PERSONALIZACJA I DOTARCIE DO „NOWEGO” KONSUMENTA
CX & CALL CENTER W E-COMMERCEE
WZROSTY SPRZEDAŻY & BRAK MAGAZYNÓW & BEZPIECZNA DOSTAWA
e-commerce w dobie koronawirusa
WDROŻENIE, FUNKCJONOWANIE
I ROZWÓJ E-COMMERCE & PERSONALIZACJA
I DOTARCIE DO „NOWEGO” KONSUMENTA
6 maja (8:30-11:00)
Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line oraz firm, które są na etapie wdrożenia e-sklepu, albo go planują
e-commerce w dobie koronawirusa
CX & CALL CENTER
W E-COMMERCE
7 maja (8:30-10:40)
Ekspercka debata dla praktyków e-commerce, o największych wyzwaniach w okresie „korona-kryzysu” i po nim
e-commerce w dobie koronawirusa
WZROSTY SPRZEDAŻY & BRAK MAGAZYNÓW & BEZPIECZNA DOSTAWA
8 maja (8:30-10:40)
Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line
e-commerce w dobie koronawirusa
WDROŻENIE, FUNKCJONOWANIE I ROZWÓJ E-COMMERCE & PERSONALIZACJA I DOTARCIE DO „NOWEGO” KONSUMENTA
6 maja (8:30-11:00)
Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line oraz firm, które są na etapie wdrożenia e-sklepu, albo go planują
Agenda wydarzenia
Debata dedykowana firmom, które dopiero wdrażają e-sklep, albo go planują
Moderator: Anna Heimberger, Ekspert digital i e-commerce, doświadczenie zdobywała m.in. w MAKRO POLSA i SKLEPY KOMFORT.
8:30-9:15
Sklep e-commerce „na wczoraj” ? Jak się przygotować do wdrożenia kanału on-line w warunkach pandemii
– debata przedstawicieli sieci handlowych i dostawców (45 min)
- jak w sytuacji pandemii, stresu i ogólnej paniki wdrożyć z sukcesem e-sklep
- czego nas nauczyła sytuacja kryzysowa i skierowanie całej sprzedaży do kanału on-line
- optymalizacja kampanii – współpraca z mediami
- błędy i sukcesy
Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, BURDA
Stanisław Krzaklewski, e-commerce manager, PGNiG
Katarzyna Radwańska, Managing Director, OLSEN EUROPE
9:15-9:30
ONLINE CHAT: SESJA Q&A
9:30-9:45
Jakich błędów unikać przy wdrożeniu eCommerce – zwłaszcza jeśli trzeba zrobić to szybko i skutecznie
Cezary Kożon, Prezes Zarządu, FAST WHITE CAT
9:45-10:00
Platformy e-commerce – którą najlepiej wybrać i nie żałować potem
Michał Szklarski, Head of Digital Solutions, e-point
10:00-10:45
ZMIANA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
Paweł Wójcik, Head of Research & Analysis, MULLEN LOWE MEDIA HUB
Piotr Sztabiński, Business Development Director, OPINIONWAY
10:45-11:00
ONLINE CHAT: SESJA Q&A)
Informacje o prowadzących
Anna Heimberger
Ekspert digital i e-commerce, doświadczenie zdobywała m.in. w
MAKRO POLSA i SKLEPY KOMFORT
Justyna Dziegieć
Chief Digital Officer
BURDA
Paweł Wójcik
Head of Research & Analysis,
MULLEN LOWE MEDIA HUB
Stanisław Krzaklewski
e-commerce manager,
PGNiG
Katarzyna Radwańska
Managing Director,
OLSEN EUROPE
Piotr Sztabiński
Business Development Director,
OPINIONWAY
Cezary Kożon
CEO,
Fast White Cat
Michał Szklarski
Head of Digital Solutions,
e-point
e-commerce w dobie koronawirusa
CX & CALL CENTER W E-COMMERCE
7 maja (8:30-10:40)
Ekspercka debata dla praktyków e-commerce, o największych wyzwaniach w okresie „korona-kryzysu” i po nim
Agenda wydarzenia
Debata dedykowana praktykom e-commerce, których wyzwania zmieniły się i będą już inne po korona-kryzysie
Moderator: Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT
8:30-9:15
Zmiana zachowań konsumentów w okresie i po pandemii a CX
– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
Dyskutanci:
Jakub Gierszyński,Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce & Marketing Director, BRW
Bożena Nawara-Borek, eCommerce Manager Europe/CEEMEA, SWAROVSKI
9:15-9:30
Chat z uczestnikami (15 min)
9:30-9:45
Jak zarządzać pracą zdalną i nie zwariować, czyli efektywne call contact center nie tylko w erze pandemii
Martyna Adamczyk, Chief Operating Officer, TELEPERFORMANCE POLSKA
– Koronawirus nie będzie trwać wiecznie, ale chęć do pracy z domu pozostanie – trendy, fakty & liczby
– 6 filarów zarządzania pracą zdalną, model przetestowany na ponad 100 tysiącach agentów z całego świata
– 4 etapy wdrażania pracy zdalnej
– Praca zdalna, czy praca w biurze? Jak stworzyć optymalny i bezpieczny model w zależności od potrzeb biznesowych?
9:45-10:30
Call center w e-commerce w dobie korona-kryzysu
– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
Bartosz Pilch, E-commerce & Marketing Director, SIG
Magdalena Staszczyk, e-commerce Manager, ORIENS BIJOU
Michał Antczak, Eksperta ds. komunikacji
10:30-10:40
chat z uczestnikami (10 minut)
Informacje o prowadzących
Bartosz Ratajewski
E-commerce Development Director,
MEDIA EXPERT
Jakub Gierszyński
Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors,
INTERCARS
Mariusz Nowak
Dyrektor ds. E-commerce & Marketing Director,
BRW
Bożena Nawara-Borek
eCommerce Manager Europe/CEEMEA
SWAROVSKI
Bartosz Pilch
E-commerce & Marketing Director,
SIG
Magdalena Staszczyk
e-commerce Manager,
ORIENS BIJOU
Michał Antczak
Eksperta ds. komunikacji
Martyna Adamczyk
Chief Operating Officer,
TELEPERFORMANCE POLSKA
e-commerce w dobie koronawirusa
WZROSTY SPRZEDAŻY & BRAK MAGAZYNÓW & BEZPIECZNA DOSTAWA
8 maja – (8:30-10:40)
Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line
Agenda wydarzenia
Debata dedykowana firmom, których główna sprzedaż z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line
Moderator: dr Dorota Bachman, Dyrektor Zarządzająca Asteria Holding, współzałożycielka fundacji Kobiety e-biznesu
8:30-9:15
Jak zarządzać na wielu poziomach gwałtownym wzrostem sprzedaży on-line
– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
• zwiększona liczba klientów i transakcji
• ile e-commerce jest w stanie „przejąć/uratować” ze sprzedaży offline?
Dyskutanci:
Daniel Rogiński, Wiceprezes, DROGERIE NATURA
Jarosław Ruciński, Dyrektor e-commerce, BBK (HOME & YOU)
Michał Przybysz, e-commerce Director, GEMINI
Michał Samborski, Head of Development, PANATTONI
9:15-9:30
Chat z uczestnikami (15 min)
9:30-9:45
Skuteczna sprzedaż w trudnych czasach!
Postaw na peak transakcji w online!
Poznaj klucz do sprawnej obsługi Twojego e-commerce
• Jak wygląda proces e-commerce w Twojej firmie?
• Czy masz wszystkie połączenia? O znaczeniu integracji z e-otoczeniem
• Znajdź, zbierz, spakuj, wyślij! Ergonomia pracy w magazynie
Maciej Sarnot, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, STREAMSOFT
9:45-10:30
Bezpieczna dostawa w dobie pandemii – czyli jaka?
– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
• wyzwania click and collect – rozwiązanie „na dziś”
• the same day delivery – oferta „na jutro”
• które z rozwiązań „zostaną”?
Tomasz Michalski, Commercial Director, Member of the Board, FRISCO
Maciej Liszka, e-commerce Director, GO SPORT
Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, UNILEVER
10:30-10:40
chat z uczestnikami (10 min)
Informacje o prowadzących
dr Dorota Bachman,
Dyrektor Zarządzająca Asteria Holding, współzałożycielka fundacji Kobiety e-biznesu
Daniel Rogoński
Wiceprezes,
DROGERIE NATURA
Jarosław Ruciński
Dyrektor e-commerce,
BBK (HOME & YOU)
Michał Przybysz
e-commerce Director,
GEMINI
Tomasz Michalski
Commercial Director, Member of the Board,
FRISCO
Maciej Liszka
e-commerce Director,
GO SPORT
Maciej Sarnot
Kierownik ds. Kluczowych Klientów,
Streamsoft Sp.zo.o.
Michał Samborski
Head of Development,
Panattoni
Łukasz Kuczkowski
Head of eCommerce Poland and East Europe,
UNILEVER
Partnerzy
W przypadku większej ilości zgłoszonych na warsztaty skontaktuj się z nami i ustal specjalną cenę.
Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów
i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw
i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.
Kontakt
Anna Banaś