Zaznacz stronę

Let’s reACT

brave for challenging times

3 eksperckie webinary

z udziałem praktyków e-commerce z sieci handlowych i ich dostawców

CEL: kluczowe wyzwania sprzedaży online w czasie pandemii i po niej,

WDROŻENIE, FUNKCJONOWANIE I ROZWÓJ E-COMMERCE & PERSONALIZACJA I DOTARCIE DO „NOWEGO” KONSUMENTA

CX & CALL CENTER W E-COMMERCEE

WZROSTY SPRZEDAŻY & BRAK MAGAZYNÓW & BEZPIECZNA DOSTAWA

e-commerce w dobie koronawirusa

WDROŻENIE, FUNKCJONOWANIE
I ROZWÓJ E-COMMERCE & PERSONALIZACJA
I DOTARCIE DO „NOWEGO” KONSUMENTA

6 maja (8:30-11:00)

Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line oraz firm, które są na etapie wdrożenia e-sklepu, albo go planują

e-commerce w dobie koronawirusa

CX & CALL CENTER
W E-COMMERCE

7 maja (8:30-10:40)

Ekspercka debata dla praktyków e-commerce, o największych wyzwaniach w okresie „korona-kryzysu” i po nim

e-commerce w dobie koronawirusa

WZROSTY SPRZEDAŻY & BRAK MAGAZYNÓW & BEZPIECZNA DOSTAWA

8 maja (8:30-10:40)

Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line

e-commerce w dobie koronawirusa

WDROŻENIE, FUNKCJONOWANIE I ROZWÓJ E-COMMERCE & PERSONALIZACJA I DOTARCIE DO „NOWEGO” KONSUMENTA

6 maja (8:30-11:00)

Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line

oraz firm, które są na etapie wdrożenia e-sklepu, albo go planują

Agenda wydarzenia

Debata dedykowana firmom, które dopiero wdrażają e-sklep, albo go planują

Moderator: Anna Heimberger, Ekspert digital i e-commerce, doświadczenie zdobywała m.in. w MAKRO POLSA i SKLEPY KOMFORT.

}

8:30-9:15

Sklep e-commerce „na wczoraj” ? Jak się przygotować do wdrożenia kanału on-line w warunkach pandemii

– debata przedstawicieli sieci handlowych i dostawców (45 min)

  • jak w sytuacji pandemii, stresu i ogólnej paniki wdrożyć z sukcesem e-sklep
  • czego nas nauczyła sytuacja kryzysowa i skierowanie całej sprzedaży do kanału on-line
  • optymalizacja kampanii – współpraca z mediami
  • błędy i sukcesy

Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, BURDA
Stanisław Krzaklewski, e-commerce manager, PGNiG
Katarzyna Radwańska, Managing Director, OLSEN EUROPE

 

}

9:15-9:30

ONLINE CHAT: SESJA Q&A

}

9:30-9:45

Jakich błędów unikać przy wdrożeniu eCommerce – zwłaszcza jeśli trzeba zrobić to szybko i skutecznie

Cezary Kożon, Prezes Zarządu, FAST WHITE CAT

}

9:45-10:00

Platformy e-commerce – którą najlepiej wybrać i nie żałować potem

Michał Szklarski, Head of Digital Solutions, e-point

}

10:00-10:45

ZMIANA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW

Paweł Wójcik, Head of Research & Analysis, MULLEN LOWE MEDIA HUB
Piotr Sztabiński, Business Development Director, OPINIONWAY

}

10:45-11:00

ONLINE CHAT: SESJA Q&A)

Informacje o prowadzących

Anna Heimberger

Ekspert digital i e-commerce, doświadczenie zdobywała m.in. w 
MAKRO POLSA i SKLEPY KOMFORT

Justyna Dziegieć

Chief Digital Officer
BURDA

Paweł Wójcik

Head of Research & Analysis,
MULLEN LOWE MEDIA HUB

Stanisław Krzaklewski

e-commerce manager,
PGNiG

Katarzyna Radwańska

Managing Director,
OLSEN EUROPE

Piotr Sztabiński

Business Development Director,
OPINIONWAY

Cezary Kożon

CEO,
Fast White Cat

Michał Szklarski

Head of Digital Solutions,
e-point

e-commerce w dobie koronawirusa

CX & CALL CENTER W E-COMMERCE

7 maja  (8:30-10:40)

Ekspercka debata dla praktyków e-commerce, o największych wyzwaniach w okresie „korona-kryzysu” i po nim

Agenda wydarzenia

Debata dedykowana praktykom e-commerce, których wyzwania zmieniły się i będą już inne po korona-kryzysie

Moderator: Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT

}

8:30-9:15

Zmiana zachowań konsumentów w okresie i po pandemii a CX

– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
Dyskutanci:
Jakub Gierszyński,Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce & Marketing Director, BRW
Bożena Nawara-Borek, eCommerce Manager Europe/CEEMEA, SWAROVSKI

 

}

9:15-9:30

Chat z uczestnikami (15 min)

}

9:30-9:45

Jak zarządzać pracą zdalną i nie zwariować, czyli efektywne call contact center nie tylko w erze pandemii

Martyna Adamczyk, Chief Operating Officer, TELEPERFORMANCE POLSKA

– Koronawirus nie będzie trwać wiecznie, ale chęć do pracy z domu pozostanie – trendy, fakty & liczby
– 6 filarów zarządzania pracą zdalną, model przetestowany na ponad 100 tysiącach agentów z całego świata
– 4 etapy wdrażania pracy zdalnej
– Praca zdalna, czy praca w biurze? Jak stworzyć optymalny i bezpieczny model w zależności od potrzeb biznesowych?

}

9:45-10:30

Call center w e-commerce w dobie korona-kryzysu

– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)

Bartosz Pilch, E-commerce & Marketing Director, SIG
Magdalena Staszczyk, e-commerce Manager, ORIENS BIJOU
Michał Antczak, Eksperta ds. komunikacji

}

10:30-10:40

chat z uczestnikami (10 minut)

Informacje o prowadzących

Bartosz Ratajewski

E-commerce Development Director,
MEDIA EXPERT

Jakub Gierszyński

Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors,
INTERCARS

Mariusz Nowak

Dyrektor ds. E-commerce & Marketing Director,
BRW

Bożena Nawara-Borek

eCommerce Manager Europe/CEEMEA
SWAROVSKI

Bartosz Pilch

E-commerce & Marketing Director,
SIG

Magdalena Staszczyk

e-commerce Manager,
ORIENS BIJOU

Michał Antczak

Eksperta ds. komunikacji

Martyna Adamczyk

Chief Operating Officer,
TELEPERFORMANCE POLSKA

e-commerce w dobie koronawirusa

WZROSTY SPRZEDAŻY & BRAK MAGAZYNÓW & BEZPIECZNA DOSTAWA

8 maja – (8:30-10:40)

Ekspercka debata dla firm, których sprzedaż, z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line

Agenda wydarzenia

Debata dedykowana firmom, których główna sprzedaż z off-line, „przeniosła się nagle” do on-line

Moderator: dr Dorota Bachman, Dyrektor Zarządzająca Asteria Holding, współzałożycielka fundacji Kobiety e-biznesu

}

8:30-9:15

Jak zarządzać na wielu poziomach gwałtownym wzrostem sprzedaży on-line

debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
• zwiększona liczba klientów i transakcji
• ile e-commerce jest w stanie „przejąć/uratować” ze sprzedaży offline?
 
Dyskutanci:
Daniel Rogiński, Wiceprezes, DROGERIE NATURA
Jarosław Ruciński, Dyrektor e-commerce, BBK (HOME & YOU)
Michał Przybysz, e-commerce Director, GEMINI
Michał Samborski, Head of Development, PANATTONI

 

}

9:15-9:30

Chat z uczestnikami (15 min)

}

9:30-9:45

Skuteczna sprzedaż w trudnych czasach!
Postaw na peak transakcji w online!
Poznaj klucz do sprawnej obsługi Twojego e-commerce

• Jak wygląda proces e-commerce w Twojej firmie?
• Czy masz wszystkie połączenia? O znaczeniu integracji z e-otoczeniem
• Znajdź, zbierz, spakuj, wyślij! Ergonomia pracy w magazynie
Maciej Sarnot, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, STREAMSOFT

}

9:45-10:30

Bezpieczna dostawa w dobie pandemii – czyli jaka?

– debata przedstawicieli sieci handlowych (45 min)
• wyzwania click and collect – rozwiązanie „na dziś”
• the same day delivery – oferta „na jutro”
•  które z rozwiązań „zostaną”?
Tomasz Michalski, Commercial Director, Member of the Board, FRISCO  
Maciej Liszka, e-commerce Director, GO SPORT
Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, UNILEVER

}

10:30-10:40

chat z uczestnikami (10 min)

Informacje o prowadzących

dr Dorota Bachman,

Dyrektor Zarządzająca Asteria Holding, współzałożycielka fundacji Kobiety e-biznesu

Daniel Rogoński

Wiceprezes,
DROGERIE NATURA

Jarosław Ruciński

Dyrektor e-commerce,
BBK (HOME & YOU)

Michał Przybysz

e-commerce Director,
GEMINI

Tomasz Michalski

Commercial Director, Member of the Board,
FRISCO

Maciej Liszka

e-commerce Director,
GO SPORT

Maciej Sarnot

Kierownik ds. Kluczowych Klientów,
Streamsoft Sp.zo.o.

Michał Samborski

Head of Development,
Panattoni

Łukasz Kuczkowski

Head of eCommerce Poland and East Europe,
UNILEVER

Partnerzy

W przypadku większej ilości zgłoszonych na warsztaty skontaktuj się z nami i ustal specjalną cenę.

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów.  Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów
i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw
i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.

Kontakt

Anna Banaś

Managing Director brave

tel. +48 787 092 566

anna.banas@braveconferences.pl