Let’s reACT
brave for challenging times
Zapraszamy do udziału w webinarach z udziałem ekspertów skupionych na kluczowych wyzwaniach firm w czasie pandemii i tuż po niej.
Krótkie – 2,5 godzinne, intensywne spotkania, 100% praktyki i rozwiązań na „już”.
Analiza tego co wydarzyło się tuż po lockdown, a także próby przewidzenia sytuacji na najbliższe miesiące, w tym inspiracja od Amazona oraz szanse na wyjście z kryzysu oczami Prezesów największych spółek.
STRATEGIE NA OKRES PANDEMII –
E-COMMERCE JAKO GŁÓWNY GENERATOR/KANAŁ SPRZEDAŻY W FIRMIE
22 czerwca (8:30-10:45)
REKOMENDACJA „IS THE KING” – JESZCZE BARDZIEJ NIŻ KIEDYŚ
23 czerwca (8:30-10:45)
E-HANDEL: ZMIANY W DYSTRYBUCJI SPOWODOWANE COVID-19
24 czerwca (8:30-10:45)
INNOVATION
IN A TIME OF
GLOBAL
DISRUPTION
15 czerwca (15:00-16:30)
Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM
CZEGO DOWIEDZIELIŚMY SIĘ O NASZYCH BIZNESACH DZIĘKI KORONA-KRYZYSOWI – CO NAS POZYTYWNIE ZASKOCZYŁO I CZEGO SIĘ NAUCZYLIŚMY
16 czerwca (9:00-11:45)
STRATEGIE NA OKRES PANDEMII
– E-COMMERCE JAKO GŁÓWNY GENERATOR/KANAŁ SPRZEDAŻY W FIRMIE
22 czerwca (8:30-10:45)
Agenda wydarzenia
8:30
Przywitanie gości
8:30-9:15
STRATEGIE NA PRZYSZŁOŚĆ, TAKTYKI NA JUŻ – ODPOWIEDŹ SIECI HANDLOWYCH NA PANDEMIĘ
cz. 1– debata CEO sieci non-food
Moderator: dr Dorota Bachman, Współzałożycielka, Fundacja Kobiety e-biznesu
- W jaki sposób etapowe odmrożenie gospodarki wpłynie na wyniki sieci handlowych w 2020 i 2021 roku?
- Przywrócenie handlu w niedziele – czy mamy szansę na „odrobienie strat”?
- E-commerce główny kanał sprzedaży na dziś – czy także na jutro?
- Jak wyważyć znaczenie/wsparcie kanału online versus offline w dobie niskiego ruchu w galeriach handlowych
- Podsumowanie: lekcja, jaką wyciągnęliśmy z „załamania” gospodarki w czasie pandemii: wpływ sprzedaży z e-commerce na płynność finansową – ratunkiem dla firm?
9:15-9:30
online chat: sesja Q&A
9:30 -10:15
STRATEGIE NA PRZYSZŁOŚĆ, TAKTYKI NA JUŻ – ODPOWIEDŹ SIECI HANDLOWYCH NA PANDEMIĘ
cz. 2 – debata CEO sieci food
Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK
Pandemia – jak bardzo pandemia wpłynęła na myślenie o eFMCG wewnątrz organizacji i przyśpieszyła wdrażanie nowych inicjatyw cyfrowych?
Jeżeli nie eFMCG to co? Czy sklepy samoobsługowe są alternatywą?
Czego trzeba się spodziewać w rozwoju rynku eFMCG w kolejnych miesiącach?
Jakie są najważniejsze lekcje ery COVID? W jakich obszarach okazało się, że nie nagła zmiana warunków rynkowych zaskoczyła firmę, co można poradzić innym uczestnikom rynku
Paneliści:
Michał Sadecki, CEO, POLSKA GRUPA SUPERMARKETY
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN
Wojciech Muszyński, Managing Director of Retail Business, PKN ORLEN
Marcin Dąbrowski, CEO, Take & Go, Prezes Zarządu, SURGE CLOUD
10:15-10:30
online chat: sesja Q&A
10:30
Zakończenie webinaru
Informacje o prowadzących
dr Dorota Bachman
Współzałożycielka
Fundacja Kobiety e-biznesu
Katarzyna Jańczak-Stefanide
Dyrektor Generalna
BRICOMARCHE
Marcin Barański
General Manager
VOX
Wojciech Muszyński
Managing Director of Retail Business
PKN ORLEN
Marcin Dąbrowski
CEO, Take & Go, Prezes Zarządu
SURGE CLOUD
Robert Rękas
Prezes Zarządu
LEWIATAN
Szymon Mordasiewicz
Commercial Director Consumer Panel Poland
GFK
Michał Sadecki
CEO
POLSKA GRUPA SUPERMARKETY
partner webinarów
Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:
STRATEGIE NA OKRES PANDEMII
– E-COMMERCE JAKO GŁÓWNY GENERATOR/KANAŁ SPRZEDAŻY W FIRMIE
REKOMENDACJA „IS THE KING” – JESZCZE BARDZIEJ NIŻ KIEDYŚ
23 czerwca (8:30-10:45)
Agenda wydarzenia
8:30
Przywitanie gości
8:30-9:15
JAK PRZEŁAMALIŚMY OSTATNIE BARIERY DLA ZAKUPÓW ON-LINE I JAK MAMY ZAMIAR UTRZYMAĆ KLIENTÓW
Moderator: Michał Pieprzak, E-commerce Consultant, Ekomersiak.pl
- Nowe pomysły przyciągania klientów do sklepu on-line
- Zmiana komunikatów do klientów
- Dotarcie do nowej grupy konsumentów, która wcześniej była „uśpiona” (Silverzy)
- Zmieniające się potrzeby związane z „nowym” stylem życia
- Które kanały komunikacji zyskały i w jakich grupach konsumentów?
Paneliści:
Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i e-commerce, ANSWEAR PL / CZ / SK / RO / UA / HU / BG
Łukasz Gębski, Chief Executive Officer, TELEPERFORMANCE POLSKA
9:15-9:30
online chat: sesja Q&A
9:30-10:15
JAK PLANUJEMY UTRZYMAĆ I ROZWIJAĆ KANAŁ E-COMMERCE PO POWROCIE DO „NORMALNOŚCI”?
Moderator: Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS
- Modyfikacja Customer Journey Map
- Zwiększone możliwości wyboru zakupów
- Zautomatyzowane magazyny
- Marketing automation
- Bezpieczeństwo jako nr 1
Paneliści:
Bartłomiej Twardosz, Dyrektor ds. e-commerce, W.KRUK
Jarosław Stępień, Dyrektor e-commerce, KLER
10:15-10:30
online chat: sesja Q&A
10:30
Zakończenie webinaru
Informacje o prowadzących
Wojciech Zięba
E-commerce & Omnichannel Director
DECATHLON POLSKA
Michał Wojas
E-commerce Manager
WOJAS
Jakub Gierszyński
Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors
INTERCARS
Tomasz Matonóg
Dyrektor E-commerce
BADURA
Wojciech Tomaszewski
Dyrektor ds. Marketingu i e-commerce
ANSWEAR PL / CZ / SK / RO / UA / HU / BG
Bartłomiej Twardosz
Dyrektor ds. e-commerce
W.KRUK
Jarosław Stępień
Dyrektor e-commerce
KLER
Michał Pieprzak
E-commerce Consultant
Ekomersiak.pl
Łukasz Gębski
Chief Executive Officer
TELEPERFORMANCE POLSKA
Partnerzy
Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:
REKOMENDACJA „IS THE KING” – JESZCZE BARDZIEJ NIŻ KIEDYŚ
E-HANDEL: ZMIANY W DYSTRYBUCJI SPOWODOWANE COVID-19
24 czerwca (8:30-10:45)
Agenda wydarzenia
8:30
Przywitanie gości
8:30-9:15
WYZWANIE NA DZIŚ: DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU
Moderator: Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT
- Czy jesteśmy gotowi na ciągle trwający „peak” sprzedażowy?
- Co będzie pod koniec roku – jak się przygotować na różne scenariusze (w tym ponowny atak wirusa)
- Cierpliwość klientów a wydłużone okresy dostawy
- Dynamika zmian powierzchni magazynowych w celu obsłużenia zwiększonej sprzedaży e-commerce
Paneliści:
Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, DR.MAX POLSKA
Karol Zych, E-commerce Manager, CALZ
9:15-9:30
online chat: sesja Q&A
9:30-9:45
Sprawny e-commerce w 3 krokach. Co decyduje o sukcesie firmy w online?
Jak przygotować organizację na peak sprzedażowy?
Prelegent:
Maciej Sarnot, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, STREAMSOFT
9:45-10:30
WYZWANIE: NOWE FORMY I SPOSOBY DYSTRYBUCJI
Moderator: Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT
- Co oferują nam nowe firmy dostawcze?
- Jakie usługi mogą się pojawić na rynku
Paneliści:
Anna Podkowińska-Tretyn, CEO, SUPERMERCATO24 POLAD
Iwona Wojna, E-commerce Manager Central Europe & Greater Balkans, PEPSICO
Anna Czerwińska, Menadżer ds. Sprzedaży E-commerce, GRUPA EUROCASH
10:30-10:45
online chat: sesja Q&A
10:45
Zakończenie webinaru
Informacje o prowadzących
Bartosz Piotrowski
Head of E-Commerce
DR.MAX POLSKA
Karol Zych
E-commerce Manager
CALZ
Anna Podkowińska-Tretyn
CEO
SUPERMERCATO24 POLAND
Iwona Wojna
E-commerce Manager Central Europe & Greater Balkans
PEPSICO
Anna Czerwińska
Menadżer ds. Sprzedaży E-commerce
GRUPA EUROCASH
Bartosz Ratajewski
E-commerce Development Director
MEDIA EXPERT
Maciej Sarnot
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Streamsoft
Partnerzy
Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:
E-HANDEL: ZMIANY W DYSTRYBUCJI SPOWODOWANE COVID-19
INNOVATION IN A TIME OF GLOBAL DISRUPTION
15 czerwca (15:00-16:30)
Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM
Webinar
INNOVATION IN A TIME OF GLOBAL DISRUPTION – 15 czerwca (15:00-16:30)
Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM
Inspirator
Paul Misener,
VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM
Paul Misener is Amazon.com’s Vice President for Global Innovation Policy and Communications. An Amazon VP for over 20 years, Paul remains passionate about Amazon’s history, culture, and methods of sustained, customer-obsessed innovation, especially in the context of Amazon’s Leadership Principles. He frequently describes the company to external audiences and newer Amazon colleagues worldwide.
Paul has met with dozens of corporate CEOs and their senior leadership teams to discuss innovation principles and methods. For the two years that Amazon’s CEO chaired The Business Council (a CEO-only group) Paul served as his sole staffer for its six meetings.
Webinar odbywa się w języku angielskim i nie będzie tłumaczony
Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:
INNOVATION IN A TIME OF GLOBAL DISRUPTION
CZEGO DOWIEDZIELIŚMY SIĘ O NASZYCH BIZNESACH DZIĘKI KORONA-KRYZYSOWI – CO NAS POZYTYWNIE ZASKOCZYŁO I CZEGO SIĘ NAUCZYLIŚMY
16 czerwca (9:00-11:45)
Agenda wydarzenia
Moderator: dr Dorota Bachman, Współzałożycielka, Fundacja Kobiety e-biznesu
9:00
Przywitanie uczestników
9:05-9:35
JAKIE SĄ PERSPEKTYWY „ODBICIA” POLSKIEJ GOSPODARKI W PERSPEKTYWIE KRÓTKO- I DŁUGOTERMINOWEJ?
Wywiad z dr Aleksandrem Łaszkiem, Głównym Ekonomistą, FOR
- Słabe/mocne strony Polski wobec COVID-19
- Szanse i zagrożeniach po covid-19 dla biznesu
– Potencjał sprzedaży w Polsce: sprzedaż e-commerce versus ruch w Galeriach Handlowych
– Wpływ braku pracowników ze Wschodu na funkcjonowanie polskiego biznesu - Podsumowanie sytuacji ekonomicznej polskich przedsiębiorstw – perspektywy na najbliższe miesiące
9:35-9:45
Chat z uczestnikami
9:45-10:30
Czego nauczyliśmy się o naszych biznesach dzięki korona-kryzysowi
- Be agile? Nowe czy stare taktyki na okres pandemii – co wybraliśmy, aby zabezpieczyć biznes
- Pozytywnie zaskoczyło mnie…
- Lekcja, jaką wyciągnęliśmy z „załamania” gospodarki w czasie pandemii
- Jak będzie wyglądał handel w Polsce i na świecie w dobie COVID-19
Paneliści:
Igor Klaja, CEO, OTCF
Paweł Kisiel, Prezes Zarządu, ATLAS
Maciej Kroenke, PwC Strategy, Partner, Head of Revenue Management CEE, PWC
10:30-10:45
Chat z uczestnikami
10:45-11:30
Korona-kryzys a Digital revolution – jak obecna sytuacja wpłynęła na przyspieszenie cyfrowe – jak nie zmarnować „cyfrowego skoku”
Paneliści:
Robert Gruszczyński, General Director, KLOSTERFRAU HEALTHCARE
Renata Kasprzyk, General Manager, QUEISSER PHARMA
11:30-11:45
Chat z uczestnikami
11:45
Zakończenie webinaru
Informacje o prowadzących
dr Dorota Bachman
Współzałożycielka
Fundacja Kobiety e-biznesu
Igor Klaja
CEO,
OTCF
Paweł Kisiel
Prezes Zarządu,
ATLAS
Renata Kasprzyk
General Manager,
QUEISSER PHARMA
Robert Gruszczyński
General Director,
KLOSTERFRAU HEALTHCARE
dr Aleksander Łaszek
główny ekonomista,
FOR
Maciej Kroenke
PwC Strategy, Partner, Head of Revenue Management CEE,
PwC
Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:
CZEGO DOWIEDZIELIŚMY SIĘ O NASZYCH BIZNESACH
DZIĘKI KORONA-KRYZYSOWI – CO NAS POZYTYWNIE
ZASKOCZYŁO I CZEGO SIĘ NAUCZYLIŚMY
W przypadku większej ilości zgłoszonych na warsztaty skontaktuj się z nami i ustal specjalną cenę.
Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów
i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw
i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.
Kontakt
Anna Banaś