Warsztaty online:
DON’T WASTE CRISIS TIME! BE INNOVATIVE FROM „NOW”!

Unique workshop led by Paul Misener Amazon.com’s Vice President for Global Innovation Policy and Communications, especially for Brave.

13 maja 2020 r.

If there are any positive sides of the “crown-crisis”, then it certainly is increasing of „creativity”. Storm time is a time of great energy that must be used creatively right away! The time of turbulence is the moment to do new things with much more courage! We should not to stop, but to operate… But to operate in new way. We invite you to take part in really unique workshop led by Paul Misener Amazon.com’s Vice President for Global Innovation Policy and Communications who will share very valuable knowledge and experience regarding innovation principles and methods.

As Paul has met with dozens of corporate CEOs and their senior leadership teams to discuss innovation topic and for the two years that Amazon’s CEO chaired The Business Council (a CEO-only group) he served as his sole staffer for its six meetings, our workshop will be very usefull and full of practice. The detailed agenda of workshop will be delivered soon.

You have your own choice: just to try survive during “crown-crisis” or to try building new, innovative future of your company! The choice is simple: join us!

You are more than welcomed!

Aleksandra Schoen-Żmijowa

Managing Director brave.

Inspirator

Paweł Wójcik

Doktor psychologii, adiunkt w Katedrze Psychologii i Socjologii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada 30 letnie doświadczenie w badaniach psychologii konsumentów.

Jestem: psychologiem specjalizującym się w psychografii konsumentów

Mój największy sukces: książka „Psychografia Konsumentów”

Inspiruje mnie: motto “Każdy złożony problem ma zwykle jedno proste rozwiązanie – najczęściej błędne”.

Dziś szukam odpowiedzi na: jak oddziaływać na konsumentów w rzeczywistości po koronawirusie

Program

}

8:45

Rozpoczęcie warsztatów, przywitanie Uczestników

}

8:55

BLOK 1 – cz. 1

  • psychologia perswazji – czy można przekonać Klientów, żeby zmienili swoje postawy i zachowania
  • wywieranie wpływu na postawy i zachowania innych osób zgodnie z zasadami psychologii perswazji
}

10:30

czas na QA – chat z Prowadzącym

}

10:40

BLOK 1 – cz. 2

  • ekonomia behawioralna, czyli jak naprawdę Klienci podejmują decyzje; emocjonalni czy racjonalni?
  • wskazówki ekonomistów behawioralnych dla chcących zmieniać zachowania Klientów
}

12:10

czas na QA – chat z Prowadzącym

}

12:20

Przerwa na lunch

}

13:00

BLOK 2

  • epidemia koronawirusa wpłynęła na postawy i zachowania Klientów; wyniki badań i wnioski dla marketingu
  • na podstawie własnego doświadczenia oraz zasad psychologii i ekonomii behawioralnej opracowanie strategii wpływu zmiany postaw i zachowań Klientów 

 

    1. Każdy uczestnik na podstawie zaproponowanego tematu z obszaru zachowań konsumenckich ma za zadanie opracowanie programu,
      którego celem jest zmiana postaw i zachowań Klientów. Można również zaproponować temat odnoszący się do własnych doświadczeń uczestników warsztatu, a związanych z zachowaniami konsumenckim.
    }

    14:30

    czas na QA – chat z Prowadzącym

    }

    14:40

    BLOK 3

    Każda osoba prezentuje założenia opracowanego programu wpływu na postawy i zachowania Klientów.

    }

    15:40

    Dyskusja w formie chatu na temat wad i zalet wybranych propozycji, sugestie dotyczące modyfikacji

    }

    16:00

    Podsumowanie i zakończenie warsztatów

    Warsztaty online:
    DON’T WASTE CRISIS TIME! BE INNOVATIVE FROM „NOW”!

    13 maja 2020 r.