Program Forum
1 dzień Forum, 18 marca 2020 r.
8:00
Rejestracja i poranna kawa
8:45
Rozpoczęcie Forum i sesja networkingowa
Katarzyna Klimkiewicz, facylitatorka społeczności lojalnościowej w Polsce,
Dyrektor Zarządzający brave.
SESJA PLENARNA
WYŚCIG O LOJALNOŚĆ MŁODEGO POKOLENIA:
WYGRAJ JAKOŚCIĄ PRODUKTU I GRYWALIZACJĄ
Wyzwanie: buduj relację z pokoleniem, które wchodzi na rynek
9:00
FIRESIDE CHAT:
CAROLINE PAPADATOS, ex Global Loyalty Consulting Leader, LOYALTY ONE (CANADA)
• Expert’s eye:
– where is loyalty growing? What are new businesses getting into loyalty and why?
– customer behaviours, are customers less loyal, are they acting differently?
Young customers and how to attract them
– new technologies that are transforming customer loyalty
9:40
PANEL DYSKUSYJNY:
• Jak się dziś przygotować na oczekiwania nowego pokolenia i próbować je przywiązać do marki
– czy to się nam w ogóle uda? Jak dotrzeć do młodych, którzy „nie kupują marketingowej gadki”
– jakość produktu jako kluczowy element wyboru dla młodych
– grywalizacja jako element angażowania młodych
Moderator: MARCIN KLIMKOWICZ, Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych i CRM, MASTERCARD
Paneliści:
CAROLINE PAPADATOS ex Global Loyalty Consulting Leader, LOYALTY ONE (CANADA)
ANNIKA DAVIDSONE, ex Chief Brand Officer, PINS (LATVIA)
GRZEGORZ WACHOWICZ, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD
BARTOSZ ŁUCZAK, Country Manager, ETAM
MARCIN JAGODZIŃSKI, Head of Segment Management, Daily Banking and Saving Offer Department, CREDIT AGRICOLE
PAWEŁ JARECKI, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Strategii, KROSS
MICHAŁ SZLAPAŃSKI, Dyrektor Marketingu, KOMFORT
10:30
Lojalność przyszłości… jak współczesne trendy i zachowania zakupowe kształtują przyszłość programów lojalnościowych?
MARCIN KLIMKOWICZ, Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych i CRM, MASTERCARD
MAREK KOSAKOWSKI, CEO, H2H.TECH
10:50
Sesja Q&A
10:55
Przerwa na kawę
11:15
Nieświadome motywy i potrzeby konsumentów a budowanie z nimi relacji
IZABELA WISŁOCKA, Manager, Transformacja Cyfrowa, PwC
11:45
Sesja Q&A
11:50
Zmieńmy myślenie o programach lojalnościowych.
– Jak być krok do przodu przed konkurencją?
– One shot czy long term strategy?
– Co wybrać – relacje, nagradzanie, a może coś innego?
– Jak zamienić straty na korzyści?
MAGDALENA BEDNARZ, Product Line Business Manager, EDENRED POLSKA
MARIUSZ CICHY, Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards, EDENRED POLSKA
12:10
Sesja Q&A
12:15
Lunch i podział na PROBLEM SOLVING ZONE
13:15
PROBLEM SOLVING ZONE:
60-minutowe, moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia
1. Sztuczna inteligencja i Data Science jako święty gral w programach lojalnościowych – od czego zacząć i jakie to przynosi efekty
- w jaki sposób sztuczna inteligencja pomaga zwiększyć efektywność komunikacji w programie (email/SMS)?
- w jaki sposób pomaga lepiej wsłuchiwać się w głos uczestników programu?
- w jaki sposób pomaga utrzymać najcenniejszych klientów?
- w jaki sposób poprawia doświadczenie klienta?
- czy stać mnie na sztuczną inteligencję (czy to się opłaca)? Jak zrobić pierwszy krok, żeby z tego skorzystać?
DOMINIK ZACHAREWICZ, Managing Partner, LOYALTY POINT
DANIEL SZULC, Head of Analytics, Data Scientist, DATA SCIENCE LOGIC
2. LOYALTY INSIGHT – Jak wykorzystać pierwszą w Polsce bazę wiedzy dotyczącą programów lojalnościowych do optymalizacji Twojego programu lojalnościowego
• kluczowe bariery uczestnictwa w programach lojalnościowych:
które z nich występują w Twoim programie? Jak podjąć próbę ich minimalizacji?
• najważniejsze atrybuty programów lojalnościowych:
innowacje, emocje czy prostota mechanizmu decyduje o zaangażowaniu uczestników?
• redempcja – kluczowy czynnik sukcesu programu lojalnościowego:
czy atrakcyjna oferta nagród wystarczy? Jaki wpływ na satysfakcję z programu ma moment czy sama forma redempcji
• KPI programów lojalnościowych:
jakich narzędzi użyć do pomiaru różnych wymiarów programu?
GABRIELA SIEMIENIUCH-GRYGIEL, Chief Strategy Officer, H2H.TECH
MAREK KOSAKOWSKI, CEO, H2H.TECH
3. JAK WYKORZYSTAĆ DESIGN THINKING PRZY TWORZENIU STRATEGII LOJALNOŚCIOWEJ
Oczekujemy na potwierdzenie Prelegenta
4. Warsztaty: W co chcą wierzyć klienci – w jaki sposób wizerunek marki wpływa na lojalność konsumentów?
- W co chcą wierzyć (a w co nie chcą uwierzyć) klienci decydując się na wybór marki?
- W jaki sposób wybór marki może być ucieczką od problemów?
- Krok po kroku: Jak budować markę odpowiadającą na oczekiwania konkretnych grup klientów?
- Jak pracując nad wizerunkiem marki przyczyniać się do budowania lojalności wśród konsumentów?
TOMASZ KRAS, CEO, PROOPTIMA,
LENA SKAŁBA-FILIP, badacz, konsultant CX, PROOPTIMA
14:15
Podział na sesje równoległe
SESJA INSIGHTS DRIVING LOYALTY IN OMNICHANNEL ERA
Wyzwanie: rozpoznaj oczekiwania konsumenta i wykorzystaj technologię & narzędzia do ich zaspokojenia
Moderator sesji: Paweł Wójcik, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIA HUB
14:25
Jak psychografia może pomóc w budowaniu lojalności klientów
PAWEŁ WÓJCIK, Head of Research and Analysis, MULLEN LOWE MEDIA HUB
14:55
Sesja Q&A
15:00
Konsument przewidywalnie nieracjonalny
ANNA GORĄCZKA, Head of Insights, ŻABKA
15:30
Sesja Q&A
15:35
Przerwa na kawę
16:00
New ways of engaging B2B audiences to gain valuable insights
– How Barclays Payments uses Machine learning and mobile ethnographic to understand experience and needs of its business clients
MACIEJ PARTYKA, Global Head of Customer Insights, BARCLAYCARD (UK)
16:30
Sesja Q&A
16:35
Czy wyłącznie chodzi o rabat lub bon na kolejne zakupy?
– kim jest mój klient i jakie ma oczekiwania?
– jak realizować potrzeby Klientów tak aby zarabiać więcej nie zwiększając kosztów?
DARIUSZ URBAN, Dyrektor e-commerce, INTERSPORT
17:05
Sesja Q&A
17:10
WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING
20:00
Zakończenie i dnia forum
SESJA B2C & B2B LOYALTY PROGRAMS IN OMNICHANNEL
Wyzwanie: wprowadź program lojalnościowy w DNA firmy: rola i znaczenie programu lojalnościowego w organizacji
14:25
Panel dyskusyjny
• Jak zmienia się rola programu lojalnościowego w firmie
– poznanie klienta: wiedza, wiedza, wiedza
– optymalizacja logistyki, call center, dystrybucji nagród
– jaki czas jest potrzebny, aby ocenić wartość programu
Moderator:
MAREK KOTULSKI, Manager, Doradztwo strategiczne, PwC
Paneliści:
ANDRZEJ MILEWSKI, Dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami, PKN ORLEN
KRZYSZTOF SZULTKA, Dyrektor Marketingu, POLOMARKET
MICHAŁ SACHA, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, CARREFOUR
15:05
Dlaczego w programach lojalnościowych nie chodzi o nagradzanie klientów?
MICHAŁ ZYCH, Dyrektor Marketingu, SPAR
15:35
Sesja Q&A
15:35
Przerwa na kawę
16:00
Zatrzymanie klienta w erze omnichannel – jako synergia działań off i online
MICHAŁ SACHA, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, CARREFOUR
MAGDALENA JOŃCZAK, Executive Vice-President, SYNERISE
16:30
Sesja Q&A
16:35
Prezentacja zarezerwowana dla super-pharm
17:05
Sesja Q&A
17:10
WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING
20:00
Zakończenie i dnia forum
BEYOND PROGRAMS: ENGAGEMENT & EXPERIENCE & EMOTIONS
Wyzwanie: steruj i kontroluj emocje konsumenta, wciągnij go w relację z marką
14:25
Co jesteśmy w stanie „wyciągać” z badań satysfakcji klienta
PAWEŁ JARECKI, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Strategii, KROSS
14:55
Sesja Q&A
15:00
Jak dziś zwiększać aktywność klientów, budować ich zaangażowanie i emocje
– efektywne: storytelling, humor w reklamie, ambasador marki
– angażujące i nieangażujące kreacje w internecie
KRZYSZTOF WADAS, Dyrektor Marketingu, AGATA
15:30
Sesja Q&A
15:35
Przerwa na kawę
16:00
PANEL DYSKUSYJNY:
• Dylemat w retailu: co ważniejsze: obrót czy satysfakcja klientów?
Moderator: ANNA HEIMBERGER, Head of Branding and Activation, MAKRO Cash and Carry Polska
Paneliści:
KATARZYNA SOWA-WARELUK, Customer Relationship Director, Coach & Mentor, LEROY MERLIN
AGNIESZKA RADAWIEC, Dyrektor Marketingu, DOUGLAS
MARCIN ZDUŃCZYK, Dyrektor Marketingu CEE, EOBUWIE
16:40
EX=CX – o atmosferze, ambicjach i angażowaniu pracowników w drodze do Klientocentryczności
MIROSŁAW MIKŁOS Customers Experience Manager, UPC
17:10
Sesja Q&A
17:15
WIECZORNY KOKTAJL: STANDUP & NETWORKING
20:00
Zakończenie i dnia forum
DATA DRIVEN LOYALTY & RELATIONS
Wyzwanie: zarządzaj i aktywizuj bazę
14:25
PANEL DYSKUSYJNY:
Czy big data, AI, ML „działa”… czyli co tak naprawdę realnie robimy z danymi, które zbieramy i jaki to ma wpływ na biznes?
Moderator: JAN BIŁYK, CEO, LAURENS COSTER
Paneliści:
IRENEUSZ KURZAK, Chapter Lead in Customer Communication and Analytics Area, ING BANK ŚLĄSKI
KATARZYNA LUDKA, Data Strategy & Analytics Director, AGORA
MAŁGORZATA RYKUCKA, Head of CRM Poland & Baltics, L’ORÉAL
ADRIAN MOCHOCKI, CRM & Digital Director, GRUPA EUROCASH
15:05
3 wskaźniki, które pomogą Ci zbudować retencję i lojalność klienta.
Piotr Czynsz, eCommerce Growth Manager, ExpertSender
15:35
Sesja Q&A
15:40
Przerwa na kawę
16:00
Studium przypadku Kaufland – korzyści programu multipartnerskiego
NORBERT CZYŻEWSKI, Dyrektor CRM, KAUFLAND,
MARCIN BODZIAK, Advanced Analytics Principal, PAYBACK Polska
16:20
Sesja Q&A
16:25
Funkcjonalność i rentowność bazy: jakie dane zbierać, w jakim celu i jak na tym zarabiać
MAŁGORZATA RYKUCKA, Head of CRM Poland & Baltics, L’ORÉAL