Warsztaty online:
Psychologia perswazji w nowej rzeczywistości po koronawirusie
Jak perswazja i ekonomia behawioralna zmieniają
zachowania Klientów oraz mogą pomóc w budowaniu ich zaangażowania i lojalności w nowej rzeczywistości po koronawirusie
20 maja 2020 r.
Podczas warsztatów dowiemy się:
- w jaki sposób użyć perswazji i ekonomii behawioralnej aby wpłynąć na zachowania zakupowe Klientów
- jak można zmienić myślenie Klienta i jego zwyczaje zakupowe
- omówimy czym kieruje się Klient podczas zakupów i jak w czasach pandemii działać, by go przyciągnąć i zatrzymać
Dla kogo:
- dla każdego kto jest odpowiedzialny za: marketing on-line i off-line, działania lojalnościowe, zdobycie i utrzymanie Klienta.
- dla każdego, dla kogo psychologia w marketingu jest kluczowa, ale także dla tych, którzy chcą się dowiedzieć jako sobie radzić z nową rzeczywistością biznesową, w której przyjdzie nam sprzedawać swoje usługi i produkty oraz (od)budować relacje.
Inspirator
Paweł Wójcik
Doktor psychologii, adiunkt w Katedrze Psychologii i Socjologii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada 30 letnie doświadczenie w badaniach psychologii konsumentów.
Jestem: psychologiem specjalizującym się w psychografii konsumentów
Mój największy sukces: książka „Psychografia Konsumentów”
Inspiruje mnie: motto “Każdy złożony problem ma zwykle jedno proste rozwiązanie – najczęściej błędne”.
Dziś szukam odpowiedzi na: jak oddziaływać na konsumentów w rzeczywistości po koronawirusie
Program
8:45
Rozpoczęcie warsztatów, przywitanie Uczestników
8:55
BLOK 1 – cz. 1
- psychologia perswazji – czy można przekonać Klientów, żeby zmienili swoje postawy i zachowania
- wywieranie wpływu na postawy i zachowania innych osób zgodnie z zasadami psychologii perswazji
10:30
czas na QA – chat z Prowadzącym
10:40
BLOK 1 – cz. 2
- ekonomia behawioralna, czyli jak naprawdę Klienci podejmują decyzje; emocjonalni czy racjonalni?
- wskazówki ekonomistów behawioralnych dla chcących zmieniać zachowania Klientów
12:10
czas na QA – chat z Prowadzącym
12:20
Przerwa na lunch
13:00
BLOK 2
- epidemia koronawirusa wpłynęła na postawy i zachowania Klientów; wyniki badań i wnioski dla marketingu
- na podstawie własnego doświadczenia oraz zasad psychologii i ekonomii behawioralnej opracowanie strategii wpływu zmiany postaw i zachowań Klientów
-
Każdy uczestnik na podstawie zaproponowanego tematu z obszaru zachowań konsumenckich ma za zadanie opracowanie programu,którego celem jest zmiana postaw i zachowań Klientów. Można również zaproponować temat odnoszący się do własnych doświadczeń uczestników warsztatu, a związanych z zachowaniami konsumenckim.
14:30
czas na QA – chat z Prowadzącym
14:40
BLOK 3
Każda osoba prezentuje założenia opracowanego programu wpływu na postawy i zachowania Klientów.