Warsztaty online:
Psychologia perswazji w nowej rzeczywistości po koronawirusie

Jak perswazja i ekonomia behawioralna zmieniają
zachowania Klientów oraz mogą pomóc w budowaniu ich zaangażowania i lojalności w nowej rzeczywistości po koronawirusie

20 maja 2020 r.

Wyczyść

Podczas warsztatów dowiemy się:

  • w jaki sposób użyć perswazji i ekonomii behawioralnej aby wpłynąć na zachowania zakupowe Klientów
  • jak można zmienić myślenie Klienta i jego zwyczaje zakupowe
  • omówimy czym kieruje się Klient podczas zakupów i jak w czasach pandemii działać, by go przyciągnąć i zatrzymać

Dla kogo:

  • dla każdego kto jest odpowiedzialny za: marketing on-line i off-line, działania lojalnościowe, zdobycie i utrzymanie Klienta.
  • dla każdego, dla kogo psychologia w marketingu jest kluczowa, ale także dla tych, którzy chcą się dowiedzieć jako sobie radzić z nową rzeczywistością biznesową, w której przyjdzie nam sprzedawać swoje usługi i produkty oraz (od)budować relacje.

Inspirator

Paweł Wójcik

Doktor psychologii, adiunkt w Katedrze Psychologii i Socjologii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada 30 letnie doświadczenie w badaniach psychologii konsumentów.

Jestem: psychologiem specjalizującym się w psychografii konsumentów

Mój największy sukces: książka „Psychografia Konsumentów”

Inspiruje mnie: motto “Każdy złożony problem ma zwykle jedno proste rozwiązanie – najczęściej błędne”.

Dziś szukam odpowiedzi na: jak oddziaływać na konsumentów w rzeczywistości po koronawirusie

Program

}

8:45

Rozpoczęcie warsztatów, przywitanie Uczestników

}

8:55

BLOK 1 – cz. 1

  • psychologia perswazji – czy można przekonać Klientów, żeby zmienili swoje postawy i zachowania
  • wywieranie wpływu na postawy i zachowania innych osób zgodnie z zasadami psychologii perswazji
}

10:30

czas na QA – chat z Prowadzącym

}

10:40

BLOK 1 – cz. 2

  • ekonomia behawioralna, czyli jak naprawdę Klienci podejmują decyzje; emocjonalni czy racjonalni?
  • wskazówki ekonomistów behawioralnych dla chcących zmieniać zachowania Klientów
}

12:10

czas na QA – chat z Prowadzącym

}

12:20

Przerwa na lunch

}

13:00

BLOK 2

  • epidemia koronawirusa wpłynęła na postawy i zachowania Klientów; wyniki badań i wnioski dla marketingu
  • na podstawie własnego doświadczenia oraz zasad psychologii i ekonomii behawioralnej opracowanie strategii wpływu zmiany postaw i zachowań Klientów 

 

    1. Każdy uczestnik na podstawie zaproponowanego tematu z obszaru zachowań konsumenckich ma za zadanie opracowanie programu,
      którego celem jest zmiana postaw i zachowań Klientów. Można również zaproponować temat odnoszący się do własnych doświadczeń uczestników warsztatu, a związanych z zachowaniami konsumenckim.
    }

    14:30

    czas na QA – chat z Prowadzącym

    }

    14:40

    BLOK 3

    Każda osoba prezentuje założenia opracowanego programu wpływu na postawy i zachowania Klientów.

    }

    15:40

    Dyskusja w formie chatu na temat wad i zalet wybranych propozycji, sugestie dotyczące modyfikacji

    }

    16:00

    Podsumowanie i zakończenie warsztatów

    Warsztaty online:
    Psychologia perswazji w nowej rzeczywistości po koronawirusie

    20 maja 2020 r.

    Wyczyść