Zaznacz stronę

Let’s reACT

brave for challenging times

Zapraszamy do udziału w webinarach z udziałem ekspertów skupionych na kluczowych wyzwaniach firm w czasie pandemii i tuż po niej.
 
Krótkie – 2,5 godzinne, intensywne spotkania, 100% praktyki i rozwiązań na „już”.

Analiza tego co wydarzyło się tuż po lockdown, a także próby przewidzenia sytuacji na najbliższe miesiące, w tym inspiracja od Amazona oraz szanse na wyjście z kryzysu oczami Prezesów największych spółek.   

STRATEGIE NA OKRES PANDEMII –
E-COMMERCE JAKO GŁÓWNY GENERATOR/KANAŁ SPRZEDAŻY W FIRMIE

22 czerwca (8:30-10:45)

REKOMENDACJA „IS THE KING” – JESZCZE BARDZIEJ NIŻ KIEDYŚ

23 czerwca (8:30-10:45)

E-HANDEL: ZMIANY W DYSTRYBUCJI SPOWODOWANE COVID-19

24 czerwca (8:30-10:45)

INNOVATION
IN A TIME OF
GLOBAL
DISRUPTION

15 czerwca (15:00-16:30)

Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM

CZEGO DOWIEDZIELIŚMY SIĘ O NASZYCH BIZNESACH DZIĘKI KORONA-KRYZYSOWI – CO NAS POZYTYWNIE ZASKOCZYŁO I CZEGO SIĘ NAUCZYLIŚMY

16 czerwca (9:00-11:45)

STRATEGIE NA OKRES PANDEMII
– E-COMMERCE JAKO GŁÓWNY GENERATOR/KANAŁ SPRZEDAŻY W FIRMIE

22 czerwca (8:30-10:45)

Agenda wydarzenia

}

8:30

Przywitanie gości

}

8:30-9:15

STRATEGIE NA PRZYSZŁOŚĆ, TAKTYKI NA JUŻ – ODPOWIEDŹ SIECI HANDLOWYCH NA PANDEMIĘ
cz. 1– debata CEO sieci non-food

Moderator: dr Dorota Bachman, Współzałożycielka, Fundacja Kobiety e-biznesu

  • W jaki sposób etapowe odmrożenie gospodarki wpłynie na wyniki sieci handlowych w 2020 i 2021 roku?
  • Przywrócenie handlu w niedziele – czy mamy szansę na „odrobienie strat”?
  • E-commerce główny kanał sprzedaży na dziś – czy także na jutro?
  • Jak wyważyć znaczenie/wsparcie kanału online versus offline w dobie niskiego ruchu w galeriach handlowych
  • Podsumowanie: lekcja, jaką wyciągnęliśmy z „załamania” gospodarki w czasie pandemii: wpływ sprzedaży z e-commerce na płynność finansową – ratunkiem dla firm?
 
Paneliści:
Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna, BRICOMARCHE 
Marcin Barański, General Manager, VOX
}

9:15-9:30

online chat: sesja Q&A

}

9:30 -10:15

STRATEGIE NA PRZYSZŁOŚĆ, TAKTYKI NA JUŻ – ODPOWIEDŹ SIECI HANDLOWYCH NA PANDEMIĘ
cz. 2 – debata CEO sieci food

Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK

Pandemia – jak bardzo pandemia wpłynęła na myślenie o eFMCG wewnątrz organizacji i przyśpieszyła wdrażanie nowych inicjatyw cyfrowych?
Jeżeli nie eFMCG to co? Czy sklepy samoobsługowe są alternatywą?
Czego trzeba się spodziewać w rozwoju rynku eFMCG w kolejnych miesiącach?
Jakie są najważniejsze lekcje ery COVID? W jakich obszarach okazało się, że nie nagła zmiana warunków rynkowych zaskoczyła firmę, co można poradzić innym uczestnikom rynku

Paneliści:
Michał Sadecki, CEO, POLSKA GRUPA SUPERMARKETY
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN
Wojciech Muszyński, Managing Director of Retail Business, PKN ORLEN
Marcin Dąbrowski, CEO, Take & Go, Prezes Zarządu, SURGE CLOUD

}

10:15-10:30

online chat: sesja Q&A

}

10:30

Zakończenie webinaru

Informacje o prowadzących

dr Dorota Bachman

Współzałożycielka
Fundacja Kobiety e-biznesu

Katarzyna Jańczak-Stefanide

Dyrektor Generalna
BRICOMARCHE

Marcin Barański

General Manager
VOX

Wojciech Muszyński

Managing Director of Retail Business
PKN ORLEN

Marcin Dąbrowski

CEO, Take & Go, Prezes Zarządu
SURGE CLOUD

Robert Rękas

Prezes Zarządu
LEWIATAN

Szymon Mordasiewicz

Commercial Director Consumer Panel Poland
GFK

Michał Sadecki

CEO
POLSKA GRUPA SUPERMARKETY

partner webinarów

Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:

STRATEGIE NA OKRES PANDEMII
– E-COMMERCE JAKO GŁÓWNY GENERATOR/KANAŁ SPRZEDAŻY W FIRMIE

REKOMENDACJA „IS THE KING” – JESZCZE BARDZIEJ NIŻ KIEDYŚ

23 czerwca (8:30-10:45)

Agenda wydarzenia

}

8:30

Przywitanie gości

}

8:30-9:15

JAK PRZEŁAMALIŚMY OSTATNIE BARIERY DLA ZAKUPÓW ON-LINE I JAK MAMY ZAMIAR UTRZYMAĆ KLIENTÓW

Moderator: Michał Pieprzak, E-commerce Consultant, Ekomersiak.pl

  • Nowe pomysły przyciągania klientów do sklepu on-line
  • Zmiana komunikatów do klientów
  • Dotarcie do nowej grupy konsumentów, która wcześniej była „uśpiona” (Silverzy)
  • Zmieniające się potrzeby związane z „nowym” stylem życia
  • Które kanały komunikacji zyskały i w jakich grupach konsumentów?

Paneliści:

Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, DECATHLON POLSKA
Michał Wojas, E-commerce Manager, WOJAS
Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i e-commerce, ANSWEAR PL / CZ / SK / RO / UA / HU / BG
Łukasz Gębski, Chief Executive Officer, TELEPERFORMANCE POLSKA


}

9:15-9:30

online chat: sesja Q&A

}

9:30-10:15

JAK PLANUJEMY UTRZYMAĆ I ROZWIJAĆ KANAŁ E-COMMERCE PO POWROCIE DO „NORMALNOŚCI”?

Moderator: Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS

  • Modyfikacja Customer Journey Map
  • Zwiększone możliwości wyboru zakupów
  • Zautomatyzowane magazyny
  • Marketing automation
  • Bezpieczeństwo jako nr 1 

Paneliści:

Tomasz Matonóg, Dyrektor E-commerce, BADURA
Bartłomiej Twardosz, Dyrektor ds. e-commerce, W.KRUK
Jarosław Stępień, Dyrektor e-commerce, KLER


}

10:15-10:30

online chat: sesja Q&A

}

10:30

Zakończenie webinaru

Informacje o prowadzących

Wojciech Zięba

E-commerce & Omnichannel Director
DECATHLON POLSKA

Michał Wojas

E-commerce Manager
WOJAS

Jakub Gierszyński

Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors
INTERCARS

Tomasz Matonóg

Dyrektor E-commerce
BADURA

Wojciech Tomaszewski

Dyrektor ds. Marketingu i e-commerce
ANSWEAR PL / CZ / SK / RO / UA / HU / BG

Bartłomiej Twardosz

Dyrektor ds. e-commerce
W.KRUK

Jarosław Stępień

Dyrektor e-commerce
KLER

Michał Pieprzak

E-commerce Consultant
Ekomersiak.pl

Łukasz Gębski

Chief Executive Officer
TELEPERFORMANCE POLSKA

Partnerzy

Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:

REKOMENDACJA „IS THE KING” – JESZCZE BARDZIEJ NIŻ KIEDYŚ

E-HANDEL: ZMIANY W DYSTRYBUCJI SPOWODOWANE COVID-19

24 czerwca (8:30-10:45)

Agenda wydarzenia

}

8:30

Przywitanie gości

}

8:30-9:15

WYZWANIE NA DZIŚ: DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU

Moderator: Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT

  • Czy jesteśmy gotowi na ciągle trwający „peak” sprzedażowy?
  • Co będzie pod koniec roku – jak się przygotować na różne scenariusze (w tym ponowny atak wirusa)
  • Cierpliwość klientów a wydłużone okresy dostawy
  • Dynamika zmian powierzchni magazynowych w celu obsłużenia zwiększonej sprzedaży e-commerce

Paneliści:
Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, DR.MAX POLSKA
Karol Zych, E-commerce Manager, CALZ

}

9:15-9:30

online chat: sesja Q&A

}

9:30-9:45

Sprawny e-commerce w 3 krokach. Co decyduje o sukcesie firmy w online?
Jak przygotować organizację na peak sprzedażowy?

Prelegent:
Maciej Sarnot, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, STREAMSOFT

}

9:45-10:30

WYZWANIE: NOWE FORMY I SPOSOBY DYSTRYBUCJI

Moderator: Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT

  • Co oferują nam nowe firmy dostawcze?
  • Jakie usługi mogą się pojawić na rynku

Paneliści:
Anna Podkowińska-Tretyn, CEO, SUPERMERCATO24 POLAD
Iwona Wojna, E-commerce Manager Central Europe & Greater Balkans, PEPSICO
Anna Czerwińska, Menadżer ds. Sprzedaży E-commerce, GRUPA EUROCASH

 

}

10:30-10:45

online chat: sesja Q&A

}

10:45

Zakończenie webinaru

Informacje o prowadzących

Bartosz Piotrowski

Head of E-Commerce
DR.MAX POLSKA

Karol Zych

E-commerce Manager
CALZ

Anna Podkowińska-Tretyn

CEO
SUPERMERCATO24 POLAND

Iwona Wojna

E-commerce Manager Central Europe & Greater Balkans
PEPSICO

Anna Czerwińska

Menadżer ds. Sprzedaży E-commerce
GRUPA EUROCASH

Bartosz Ratajewski

E-commerce Development Director
MEDIA EXPERT

Maciej Sarnot

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Streamsoft

Partnerzy

Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:

E-HANDEL: ZMIANY W DYSTRYBUCJI SPOWODOWANE COVID-19

INNOVATION IN A TIME OF GLOBAL DISRUPTION

15 czerwca (15:00-16:30)

Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM

Webinar

Unique webinar led by Paul Misener Amazon.com’s Vice President for Global Innovation Policy and Communications
 
If there are any positive sides of the “crown-crisis”, then it certainly is increasing of „creativity”. Storm time is a time of great energy that must be used creatively right away! The time of turbulence is the moment to do new things with much more courage! We should not to stop, but to operate… But to operate in new way. We invite you to take part in really unique webinar led by Paul Misener Amazon.com’s Vice President for Global Innovation Policy and Communications who will share very valuable knowledge and experience regarding innovation principles and methods.

INNOVATION IN A TIME OF GLOBAL DISRUPTION – 15 czerwca (15:00-16:30)

Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM

·       How to use time of turbulence to do new things
·       How to operate in new way
·       How to win in crisis time

Inspirator

Paul Misener,
VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM

Paul Misener is Amazon.com’s Vice President for Global Innovation Policy and Communications. An Amazon VP for over 20 years, Paul remains passionate about Amazon’s history, culture, and methods of sustained, customer-obsessed innovation, especially in the context of Amazon’s Leadership Principles. He frequently describes the company to external audiences and newer Amazon colleagues worldwide.

Paul has met with dozens of corporate CEOs and their senior leadership teams to discuss innovation principles and methods. For the two years that Amazon’s CEO chaired The Business Council (a CEO-only group) Paul served as his sole staffer for its six meetings.

  Webinar odbywa się w języku angielskim i nie będzie tłumaczony

Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:

INNOVATION IN A TIME OF GLOBAL DISRUPTION

CZEGO DOWIEDZIELIŚMY SIĘ O NASZYCH BIZNESACH DZIĘKI KORONA-KRYZYSOWI – CO NAS POZYTYWNIE ZASKOCZYŁO I CZEGO SIĘ NAUCZYLIŚMY

16 czerwca (9:00-11:45)

Agenda wydarzenia

Moderator: dr Dorota Bachman, Współzałożycielka, Fundacja Kobiety e-biznesu

}

9:00

Przywitanie uczestników

}

9:05-9:35

JAKIE SĄ PERSPEKTYWY „ODBICIA” POLSKIEJ GOSPODARKI W PERSPEKTYWIE KRÓTKO- I DŁUGOTERMINOWEJ?

Wywiad z dr Aleksandrem Łaszkiem, Głównym Ekonomistą, FOR

  • Słabe/mocne strony Polski wobec COVID-19
  • Szanse i zagrożeniach po covid-19 dla biznesu
    – Potencjał sprzedaży w Polsce: sprzedaż e-commerce versus ruch  w Galeriach Handlowych
    – Wpływ braku pracowników ze Wschodu na funkcjonowanie polskiego biznesu
  • Podsumowanie sytuacji ekonomicznej polskich przedsiębiorstw – perspektywy na najbliższe miesiące
}

9:35-9:45

Chat z uczestnikami

}

9:45-10:30

Czego nauczyliśmy się o naszych biznesach dzięki korona-kryzysowi

  • Be agile? Nowe czy stare taktyki na okres pandemii – co wybraliśmy, aby zabezpieczyć biznes
  • Pozytywnie zaskoczyło mnie…
  • Lekcja, jaką wyciągnęliśmy z „załamania” gospodarki w czasie pandemii
  • Jak będzie wyglądał handel w Polsce i na świecie w dobie COVID-19

Paneliści:
Igor Klaja, CEO, OTCF
Paweł Kisiel, Prezes Zarządu, ATLAS
Maciej Kroenke, PwC Strategy, Partner, Head of Revenue Management CEE, PWC  

}

10:30-10:45

Chat z uczestnikami

}

10:45-11:30

Korona-kryzys a Digital revolution – jak obecna sytuacja wpłynęła na przyspieszenie cyfrowe – jak nie zmarnować „cyfrowego skoku”

Paneliści:
Robert Gruszczyński, General Director, KLOSTERFRAU HEALTHCARE
Renata Kasprzyk, General Manager, QUEISSER PHARMA

 

}

11:30-11:45

Chat z uczestnikami

}

11:45

Zakończenie webinaru

Informacje o prowadzących

dr Dorota Bachman

Współzałożycielka
Fundacja Kobiety e-biznesu

Igor Klaja

CEO,
OTCF

Paweł Kisiel

Prezes Zarządu,
ATLAS

Renata Kasprzyk

General Manager,
QUEISSER PHARMA

Robert Gruszczyński

General Director,
KLOSTERFRAU HEALTHCARE

dr Aleksander Łaszek

główny ekonomista,
FOR

Maciej Kroenke

PwC Strategy, Partner, Head of Revenue Management CEE,
PwC

Zgłaszam uczestnictwo w spotkaniu online:

CZEGO DOWIEDZIELIŚMY SIĘ O NASZYCH BIZNESACH
DZIĘKI KORONA-KRYZYSOWI – CO NAS POZYTYWNIE
ZASKOCZYŁO I CZEGO SIĘ NAUCZYLIŚMY

W przypadku większej ilości zgłoszonych na warsztaty skontaktuj się z nami i ustal specjalną cenę.

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów.  Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów
i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw
i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.

Kontakt

Anna Banaś

Managing Director brave

tel. +48 787 092 566

anna.banas@braveconferences.pl